Theater voor peuters.

Johan de Jonge speelt de voorstelling: ”Er is een lammetje geboren”.
naar het bekroonde prentenboek voor 2016 “We hebben er een geitje bij” van de schrijfster Marjet Huiberts, met illustraties van Iris Deppe. In het boek haast een klein jongetje, Mik genaamd, zich naar de kinderboerderij
Omdat er een geitje is geboren.
Aan de hand van dit gegeven heeft Johan een voorstelling gemaakt voor jonge kinderen vanaf ongeveer twee jaar.
In het verhaal is boer Johan op een mooie ochtend vroeg opgestaan. Het wordt, zoals gewoonlijk weer een drukke dag. De dieren moeten worden verzorgd.
Eerst de koe melken, maar wat is dat…?
De koe staat niet in de wei!. Boer Johan zoekt overal maar Klaartje koe is nergens te vinden. Dan besluit hij om eerst het paard te verzorgen, haver en stro te geven. Maar ook het paard is er niet.
De varkens zijn er niet en waar zijn de kippen en konijnen….Alle dieren zijn weg, boer Johan wordt er hopeloos van!.
Hij zoekt ze overal, zal hij ze vinden?
Wil je graag weten hoe dit verhaal afloopt kom dan met papa of mama, opa en oma naar de bibliotheek van Losser op woensdag 2 maart om 10.30 uur.
De toegang is gratis.