Regel uw bibliotheekzaken met 'Mijn Bibliotheek'! Met 'Mijn Bibliotheek' kunt u zelf verschillende zaken handig thuis regelen.

Ga naar 'Mijn bibliotheek/verlengen', rechtsbovenaan op de website en vul het nummer van uw bibliotheekpas (28913…) in met je wachtwoord*.
Met 'Mijn Bibliotheek' kunt u verschillende zaken regelen:

Verlengen
Hier vind je een overzicht van de materialen die je in huis hebt en de mogelijkheid om materialen te verlengen.

Eerder geleende titels
Bekijk via de link 'Eerder geleende titels' wat je al eerder geleend hebtt.

Aanwinstenservice
Kies één of meerdere onderwerpen en ontvang iedere week via e-mail de nieuwste aanwinsten in deze categorieën. Zo weet je bijvoorbeeld altijd wanneer de nieuwste thrillers, familieromans, informatieve boeken over gezondheid, landen enz. zijn binnengekomen. Gratis!

Mijn Muziekweb
Cd’s zoeken en reserveren bij de grootste discotheek van Nederland. Eenmalig aanmelden met je e-mailadres is hierbij verplicht. Deze collectie is ook opgenomen in de (Muziek)catalogus van Fundament Bibliotheek Losser.

Bericht ontvangen voor resevering/herinnering?
Een seintje als de reservering klaarstaat of als de inlevertermijn van een boek is verlopen? Dit is te regelen via de 'Algemene lenergegevens' in 'Mijn bibliotheek'. Deze berichten kun je via e-mail of sms ontvangen. Gratis!

Verzoeken doorgeven
Heb je een voorstel voor een bepaalde titel, geef het door via de link 'Aanschafverzoek'.

Algemene zaken regelen
Je kunt je e-mail-adres wijzigen, reserverings- en herinneringsberichten ontvangen.

Nieuwsbrief ontvangen?
Blijf op de hoogte van de activiteiten en acties van de bibliotheek en abonneer je op de digitale nieuwsbrief van Fundament Bibliotheek Losser.

*Nog geen wachtwoord? Neem contact op met de bibliotheek (bel 053-5382137 of mail) voor een eenmalig wachtwoord dat je zelf kunt aanpassen. Lukt het niet? We helpen je graag!