Nieuws uit de Bibliotheek

Vragen over de digitale overheid?

Informatiepunt Digitale Overheid ID

We hebben een inloopuur in de bieb! Tegenwoordig kun je van alles regelen via internet. Ook contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig.

IDO - Informatiepunt Digitale Overheid

Kun je wel wat hulp gebruiken of ken je iemand die hulp nodig heeft? Kom langs in de Bibliotheek, bij ons ben je altijd welkom met al je vragen over de digitale overheid (en meer!)

Wij denken met je mee en geven je informatie zodat je verder kunt. Wij kunnen ook een afspraak voor je maken met een organisatie die je verder helpt. Je hoeft geen lid te zijn.

Wanneer kun je terecht?

Losser: tijdens de reguliere openingstijden
Overdinkel: op afspraak (T 053-5369400)

Daarnaast is er een keer per week iemand speciaal aanwezig om je hiermee te helpen.
Losser: iedere maandag en dinsdag van 10:00 - 12:00 uur

Meer weten?

Lukt het niet online? Bellen mag ook! T: 0800 1508

Getrainde vrijwilligers helpen je op weg met al je vragen over je computer, laptop, mobiel én tablet. Bel de DigiHulplijn (T: 0800 1508) gratis van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – en 17.00 uur.

Kijk hier welke vragen anderen stelden.